петак, 3. септембар 2010.

OBJAŠNJENJE

U mnogim stvarima ljudi su tražili simboliku i objašnjenja.
Čitali su znake pored puta.
Mnoge knjige su napisane,i umesto da ponude objašnjenje još više su dovodili ljude u zabludu.
Ezoteristi su prednjačili u tome.
Mnoge simbole su smatrali za magijski moćne i koristili su ih u raznorazne svrhe,naročito pri ritualima u tajnim i javnim grupama i organizacijama.
To su radile mnoge vojskovođe,religije i svi oni koji su umislili da su od Boga izabrani.
Mnoge srbske simbole su vekovima zloupotrebljavali,kao masoni i iluminati,tako i vojskovođe,pa su drevni srbski simboli postali omraženi u nemislećem narodu.
U poslednje vreme pisci su počeli da objašnjenja daju u svojim knjigama.
Narod čitajući počinje da im veruje,a ti isti pisci,koji su navodno otkrili značenje tih simbola,mogu da napišu samo ono što im njihovi gospodari dozvole.
Sve je igranka bez prestanka.
Svi pogrešno tumače te simbole.
Rekao sam da nema misterije,da ne postoje misterije,da su namerno izmišljene da bi se manipulisalo čovečanstvom.
Mnogi pisci svesno,a neki i nesvesno rade za gospodare sveta,jer "otkrivajući" kao neku istinu,u stvari daju reklamu tim gospodarima iz senke i podižu njihovu moć,koja je ravna nuli.
Pogledajte samo simbole masona i iluminata.
Svim tim simbolima sam dao objašnjenje,jer šta znače znam samo JA.
Ko bude pažljivo čitao ono što sam do sada napisao i objavio,i ko bude pažljivo odgledao dokumentarce i klipove što sam uradio - biće mu jasno.
Ko ima oči videće i ko ima uši čuće.