понедељак, 25. јануар 2010.

PAMETNJAKOVIĆI

Istina mnoge pogađa,posebno pametnjakoviće,tj gorde ljude,ljude iza kojih ne stoji nikakvo ni saznanje ni znanje.
Pisao sam na mnogim forumima i na mnogim su moje teme bile najposećenije...
To zasmeta ljudima koji su pametnjakovići,a izgleda da sam odabir moderatora i kompletne administracije nekih foruma je pun pametnjakovića.
Ako se ne slažete sa generalnim mišljenjem,sa mišljenjemkoje je opšte prihvaćeno,čitaj nametnuto,ti si odmah izdajica,ludak,sektaš...maltene ubica,bogohulnik,jeretik.
Zasmeta pamet pametnjakovićima,koji na forumima mogu da pišu blabla-trućtruć,jer tako je i u njihovim glavama.Nemaju oni sa čim da razmišljaju...
Onda te napadaju,vređaju,žale se administraciji...administracija te banuje...
Jaka stvar...
Ne pogađa mene ništa od toga,obuzdao sam svoj nagon kao Gilgameš Eukida,kao Isus Dažboga,ali ljudi nisu svesni da sami sebi pišu negativan zapis.
Kada sam pisao o Gordijevom čvoru,mnogi nisu ni čuli za taj izraz,a oni koji su iole nešto znali zaključavali su teme...jer Bože moj kako da tamo neki Sloba to reši,ja sam bolji od njega...
Možda i jesu bolji,ali nemaju čistiju dušu,to je ono u čemu se ja razlikujem od drugih,ja ne želim nikoga da povredim,mada...istina boli i to mnoge i mnogo.
Umesto da se ljudi probude,da se dozovu pameti,čovečanstvo srlja sve dublje i dublje,razmišljaju tuđim nametnutim glavama,njihove glave im služe samo za češljanje i ponekoj za ukras.
Sve je postalo prazno,sve je šuplje,sve je pred kataklizmu...
Nastupila su grozna a dolaze još mnogo teža vremena,očekuje nas baš jedan pakao i haos na zemlji,da bi se ljudi dozvali pameti i da se okrenu Bogu i ljubavi,jer to je jedini spas za prelazak u višu dimenziju,u Raj.
Biće mnogo teško ovoj nadobudnuj generaciji čovečanstva podići svest...
Pametnjakovići...
Ponašaju se kao i pape...ono što je istorija zabeležila o rimskim papama je samo deo ublažene istine,ako su oni to izneli,šta je tek istina ona prava.
2000.godina je prošlo od Isusovog žrtvovanja za spas čovečanstva,a čovečanstvo se ponovo nalazi na 0(nuli).
Sve se ponavlja i sve ima svoj ponovljeni trenutak...
Bliži se kraj vremena i prostora...koliko će istina dopreti do ljudske svesti???
Naročito vi koji mislite da nešto znate,a iza vas ne stoji ni trunka znanja ... počnite da učite,otvorite svoj mozak i napunite vaše vijuge,jer još nije kasno!

http://www.vimeo.com/8957203