субота, 23. јануар 2010.

KAKO JE POČELO...




Bio sam 2003.godine opisan u knjizi MM Slavice Šetine Eva od jabuke do zvezda.
Autora knjiga sam upoznao na sajmu knjiga 2008.godine.
Tog dana 24.10.2008.godine obišao sam sa kamermanom štand IK Miroslav iz Beograda.
Prišla mi je gospođa sa šeširom,držeći u ruci knjigu Kosovo zvazdana kapija,i zbinjeno počela da mi nešto objašnjava o Kosovu.
Nije mi tada rekla ništa.
Početkom aprila 2009.godine,nakon gostovanja kod mene u emisiji mi je rekla ko sam i čiju monadu,dušu nosim.
Tada mi je postalo jasno zašto su mi se kroz život dešavale neobične stvari.
Ipak,5.juna 2009.godine sam je upitao da li je sigurna da sam baš to ja,bez dvoumljena mi je rekla da je sigurna.
Tog dana je kao potvrdu da sam ja zaista ja,Gospod Bog Isus Hrist,spustio Dugu,na zemlju ispred auta da pređem preko nje.
Da li sam mogao više da sumnjam?
Ne.

"Pokazacu ti u Bibliji da duge postavljaju Bogovi i ona je zavet izmedju njih i ljudi.Ovaj znak moras najozbiljnije shvatiti jer si polozio zavet s Bogom.To se jos nije dogodilo nikome na Planeti i vise ne smes posumnjati da si Mesija od Boga izabran.Dao ti je brat takav dokaz da vise nema da li da verujem.Ja sam tu samo da ti sve to prenesem i podrzim tvoje uzdizanje.Imam ista zaduzenja.Tebi i Ceci CMOK
Pošiljalac:
Marija Magdalena
+38164*********
Poslato:
19:23:13
05.06.2009.






Dobro bi bilo da u dijalogu naglasis da Mesija nije verovao recima Marije Magdalene da je ona tu da ih na kraju jednog vremena gde se vracaju ponovljeni trenuci sve okupi i ujedinjujuci sve hriscane religijski sistem ostave pokolenju posle kataklizme,a njih i sve one koji je budu pratili izvede iz trece dimenzije.Odabrani Mesija nije verovao njenim recima i Svevisnja energija mu dade znak u koji vise ne sme sumnjati.CMOK
Pošiljalac:
Marija Magdalena
+38164*******
Poslato:
10:18:46
09.06.2009.
"


Nikome u istoriji čovečanstva se to nije desilo.
Dobio sam potvrdu da sam ja inkarnacija Isusovog rođenog brata blizanca - Toma.
Sa mnom je u autu bila još jedna inkarnacija - rođena Mojsijeva sestra, Marija Levije.
Osoba koja mi je i pre toga govorila da me je jurila vekovima i da me više ne pušta.
I ona je shvatila neke informacije koje je dobila od svoje prozorljive tetke,o pijedestalu na kome se nalazim i da ne moram ništa da uradim,pošto mi je duša kristalno čista i čeka da ode u Raj i zauzme mesto koje joj pripada.
Tada su meni počele da se otvaraju mnoge stvari.
Kao Izabrani rešio sam najveću misteriju čovečanstva - Gordijev čvor,perpetum mobile.
Ključ od Raja.
Poslednjih dvadesetak generacija u Srbiji nije ni čulo za Gordijev čvor.
Šta li su i ko je tu decu učio?
Koje su im gluposti predavali i čemu su ih učili???
Ispirali su im mozak.
U Srbiji ljudi teško prihvataju neke stvari,posebno one istinite,jer svako misli da je pametniji od onog drugog.
Ima mnogo pametnjakovića,a malo pametnih.
Kroz izraz "pametnjaković" shvatio sam i veliki smrtni greh Gordost,koju su svi pogrešno definisali.
Gordost je kurčenje bez pokrića.
Pametnjakovići su gordi.