недеља, 19. април 2020.

Ne postoji teorija zavere, zavera je u praksi

ne postoji teorija zavere, zavera je u praksi, ali ne kao što iznose razni teoretičari, već je mnogo dublja i kompleksnija...
sve se svodi na potčinjavanje i porobljavanje ljudi.
ranije su se koristile brutalnije metode, a danas se koriste mediji i ispiranje mozga.... da mediji i crkve... rekao sam vam odavno da pogledate smolville, matrix i utočište... ono što su tamo radili, to su stvarno radili ljudima, pokušavajući da stvore nadčoveka, i nije im pošlo za rukom... upamtite i stripovi su mediji.... kažete da ima u stripovima zabeleženo i u knjigama.... pa normalna stvar jer su ti pisci i crtači bili ljudi, sada već bivšeg sistema....
uzdizali ste i veličali kroulija, blavacku, štajnera, šičina, teslu, verna, gurđijeva, a svi su oni pederi i lezbače i pripadnici i nosioci te bivše ideologije koja je dovela svet do dna...
sada kada je izvršen globalni državni udar, i kada je resetovanje sistema završeno, ostaci takvog sistema su spavači i oni, koji se bore da očuvaju svoj položaj i benifitete, braneći repove tog i takvog sistema... mnogi će danas sutra da kažu da su morali zbog posla.... čuj, morali, cvr milojko...
kakvi ste ljudi očito se vidi po objavi pinka koliko vas gleda i glasa.... vi ste stoka, najobičnija goveda, a ne vernici, vernici ste samo ovde na internetu...
da nije došlo do svetskog resetovanja, ovaj umobolnik bi vladao do svoje smrti nad vama, jer samo takvi idioti i mogu da glasaju za njega i da ga podržavaju...
stvorili ste nekakvu elitu kojoj pripadaju kriminalci, političari, biznismeni (koji su pokrali narod), kurve, pevaljke, sportisti, pisci, masoni, templari, itditd... sve su to govna i govnari.... i vi hoćete da vam bude bolje, da vam bog pomogne?!
ovo vreme u karantinu je trebalo da vam posluži da se posvetite sebi i svojima, da otkrijete boga u sebi, da otkrijete da je vaše telo jedina božja crkva koju je bog stvorio, ali...
pada vam teško ova situacija?
meni ne pada, jer ja se ponašam potpuno isto kao i do sada...
a vi, budaletine, što zagovarate i forsirate i namećete govna i govnare, poput dunđera, sandulovića, obradovića, ilića, i drugih, slobodno se brišite sa moje liste, jer ću ja da vas izbrišem, bolje sa liste nego iz života...
da li ćete da idete u crkvu ili ne to je sloboda izbora...
mene ni to ne pogađa, jer u crkvu odlazim samo da ispoštujem kumstvo, jer ja sam odavno rasčistio sa ovom i ovakvom crkvom...
vi ste internet vernici, ja nisam vernik, ja znam da OTAC STVARAOC postoji i meni ni jedna religija ne treba.
dovoljno sam rekao za one koji shvataju...
i isključujem se za danas jer ne mogu da čitam licemerstva...
U IME OCA I MAJKE I SINA
OSLOBOĐEN I SLOBODAN