среда, 9. јун 2010.

СУДЊИ ДАН

"Када ускоро изађемо пред лице Господа Бога Исуса Христа,и ОН нас буде упитао:Браћо моја,Апостоли,шта сте урадили на Земљи од мог одласка?
Да ли сте испунили мисију коју сам поставио пред вас?
Андреја ће да му одговори:Имао сам два неуспела брака,и четворо деце.Написао сам двадесетак књига покушавајући да објасним Србима светске завере,помало сам се бавио политиком...Од тренутка када су ми рекли ко сам,сумњао сам у то...Молим те опрости ми због тога.
Петар,Андрејин брат,ће му одговорити:Оженио сам се млађом женом која се бави издавањем књига и са њом имам два сина.Написао сам двадесетак алегоричних књига,песама.Отац ме је најурио од куће зато што сам црквени колач сам пресекао,јер су попови то много наплаћивали а ја нисам имао новац за књиге.Од тада нисам веровао да постојиш.Када ми је Тома рекао ко сам почео сам да радим на буђењу свести код њуди.
Симоне,ти си ме онда спасао и вратио у живот,шта си ти урадио?
Симон му одговори: Господе Боже,имам децу,и ширио сам истину о српству,борио сам се за српство.Од тренутка када ми је Тома рекао ко сам почео сам да људима показујем пут којим требају да иду.
Моја љубљена Магдалено,зашто си ме издала?Зашто ниси своју мисију коју сам ти подарио,испунила до краја...Дала си лажна јеванђеља Матеји,Луки и Марку...уплашила си се када сам отишао са Јудим,Томом и мајком за ИНдију,па си пришла Јакову праведном,који те је искористио и протерао?
Магдалена у сваком твом животу сам те подсећао ко си,али си ти увек тежила за доминацијом,и увек си била сујетна.Пред крај времена и простора сам те опет пробудио и рекао ти да ћеш да препознаш све моје Апостоле,да им то кажеш,да их припреминиш,да их заједно са Томо,припремиш како да науче људе.Опет си постала сујетна,опет је прорадила твоја жеља за доминацијом.Томи си у једном разговору рекла да би све дала да видиш онога који је створио ово савршенство?Одговорио ти је,мада тада то још није спознао,па гледаш га.Ниси то озбиљно схватила,а ниси ни онда када ти је рекао да ће само да се поздрави са нама у шестој димензији и да иде да заузме своје место,у деветој димензији.
Јакове Забадејеву,убише те онда Агрипа И и Јаков праведни,и ти остаде огорчен кроз све животе.Тома је покушавао да ступи са тобом у контакт,али безуспешно.
Јоване Забадејеву,олако си ме издао и створио си сценарио,када си написао откровење,да би есени могли са њим да манипулишу човечанством.И сада на крају си опет издао јер си радио за више тајних служби,величао си српство у твојим делима,али си увек убацивао и по неку лаж,тако да су због тих лажи оспоравали и истину!!!
Матеја мој,нисам дозволио да ти срце превише ослаби,био си на многим искушењима због лажног јеванђеља,које си преправио сада у задњим данима,добро ми дошао.
Јакове Алимфејеву,брате мој по крви,имао си тешке тренутке,живот те није мазио,ипак си сачувао једног сина,написао си капитално дело и у последњем тренутку си прихватио да ЈА постојим.
Тадеја Алимфејеву,ти си огрезао у блуду,и стално ти је на памети,шта са тобом да урадим?
Бартоломеју,мој,лепо ти је било када си сазнао да си мој Апостол?Шта си учинио да помогнеш људима?
Фулипе,шта осим новинарског дела ти учини?
Е мој Савле,постаде ти Павле и написа силне посланице.Да тебе не би сви би заборавили и да сам постојао.Доживео си спознају и пред крај времена,али си се устручавао да то јавно изнесеш.
Тома те је подсетио ко си и шта си.
Лука,тебе нисам лично упознао док сам боравио на Земљи,многи те славе,многе си излечио,а био си кажњен јер си прихватио да си ти ти,а онда си одбацио то.
Истовремено и ти и Варнава,који је сумњао да је он он,сте упозорени у тренутку када си требао да му помогнеш.
Томо,брате мој,твоја енергија је покренула све.Схватио си ти и онда када сам ти говорио ко си,добро је да си се сетио тог разговора и да си спознао себе и своју мисију.
Драго ми је да си позвао и препознао још неке Апостоле,да си им улио Веру и повратио љубав и наду,када си им рекао ИСТИНУ.
Сва срећа да сте се дозвали памети.
Рекао сам да када се двојица уједине могу и брдо да помере.
Остало вам је још мало времена да све исправите,дајем вам могућност и шансу,искористите је.
Очекујем вас ускоро да ми се сви придружите."
Очекујем неке ствари да се промене на боље,јер очекујем да ће ускоро да буде први прави АПОСТОЛСКИ САБОР,са ИСУСОВИМ АПОСТОЛИМА.
АМИН