недеља, 30. мај 2010.

UMIŠLJENI

Kada razobličiš raznorazne nikove i ljude koji nemaju hrabrosti,jer su kukavice,da se prikažu pod punim imenom i prezimenom i da stave svoju fotografiju,odmah te blokiraju...
To samo dokazuje da su se umrežili da bi ispirali mozak nemislećem narodu,navodno nekim svojim saznanjima i nekom svojom "prosvetljenošću"...
Svi su oni umišljeni i njima je mozak ispran raznoraznim TM,jogi,budizmom,satanizmom,i mnogim drugim glupostima koje su nametnuli i servirali gospodari iz senke,zbog manipulacijom nemislećih ljudi...
Tu sam ja i meni slični koji ćemo sve da ih razobličimo,jer mi i jesmo tu,pod punim imenom i prezimenom,bez skrivanja i straha,da iznesemo ISTINU.
Istinu koju možete da prihvatite,a i ne morate....
Nikoga ne ubeđujemo,jer nismo tu da bi nekoga ubedili,već da otkrijemo ISTINU i da ljude usmerimo ka podizanju svesti kroz pokajanje,jer jedino pokajanjem za grehe iz prošlih života,kroz činjenje moralnog dobra u ovom životu i kroz veru u GOSPODA BOGA ISUSA HRISTA,se otvara portal za prelaza na viši nivo,u šestu dimenziju,u RAJ.
Sve ostalo je laž i usmereno je da ljudi budu robovi.
Gospodo umišljeni mi smo streptomicini za vas.
Vašu laž ćemo u korenu saseći.
Čovečanstvo mora da bude oslobođeno svih strahova,jer Bog je LJUBAV.